PIERWSZA FAZA
DRUGA FAZA
TRZECIA FAZA
FAZA BONUSOWA

Wzmocnienie celu

Kiedy zrozumiesz, że robisz dobrze swojemu ciału i będzie one Ci wdzięczne (gdyby mogło mówić), nie wygląda to wcale tak przerażająco!

Możesz myśleć o cukrze jako o tym co używasz do słodzenia kawy lub herbaty, ale ten drań ukrywa się też pod wieloma innymi maskami. Zanim poznasz pełną listę rzeczy w tym programie rozwojowym, zatrzymaj się na chwilę, chwyć długopis i zeszyt ćwiczeń i zapisz:

1. Jak bym się czuła?

Jak czułabym się mając pełną kontrolę nad swoimi zachciankami? Gdybym to JA decydowała co chcę jeść a nie pozwalała aby moje chwilowe zachcianki przejęły wszystkie emocje?

2. Dlaczego jest to dla mnie ważne

Dlaczego jest to dla mnie ważne, aby być zdrową? Jakie zdrowotne problemy mam już teraz? Jakie są skutki zdrowotne, jeżeli nie zmienię sposobu swojego jedzenie i spożycie cukru?

3. Co jest dla mnie ważniejsze?

Jaki jest moja pożądana sylwetka? Czy ważniejsze jest, aby to osiągnąć, czy ulegać mniej trwałym przyjemnościom?

Czytaj tę listę w chwilach słabości, aby pomóc sobie pozostać na dobrej drodze. Cel końcowy jest znacznie trwalszy niż przyjemność z zaspokojenia łakomstwa!